Впровадження соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) в рамках уроків «Культура добросусідства»
Впровадження соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) в рамках уроків
«Культура добросусідства» у 6 класі – це чудова можливість розвивати важливі навички в
учнів.
Зростання добробуту людей стимулює у них нові прагнення та бажання. Ця проблема існує
завжди: суперечності між потребами й можливостями їх задоволення. Дану суперечність
намагалися вирішити з шестискласниками на уроці.
На початку уроку провели дискусію про те, що таке ресурси та потреби, як вони впливають
на життя людини і суспільства. Учні ділилися своїм розумінням та прикладами з власного
життя.
Обговорювали та провели рефлексію щодо того, що учні зрозуміли про ресурси, потреби та
важливість емпатії і співпраці в суспільстві.
Інтегруючи соціально-емоційні аспекти, такі як емпатія, співпраця та відповідальність, ми
допомагаємо учням глибше зрозуміти концепцію ресурсів і потреб, а також розвинути
навички, необхідні для успішної соціальної взаємодії.
Дячук І.В