A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубенський ліцей №7
Дубенської міської ради
Рівненської області

Педагогіка партнерства через проєктну діяльність

Дата: 15.03.2024 12:12
Кількість переглядів: 85

Педагогіка партнерства через проєктну діяльність

        Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули НУШ.В її основі– спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.

        Стосунки партнерства складаються там, де діти і дорослі об’єднані спільними

поглядами і прагненнями. Одним із способів реалізації такого партнерства є проєктна діяльність. Метод проєктів — це освітня технологія, яка спрямована на здобуття учнями нових знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних вмінь та навичок через пошукову та творчу діяльність. Завдяки спільній роботі діти засвоюють норми поведінки, взаєморозуміння, повагу по відношенню до однолітків, до старших.

       Як відомо, математика виникла з практичних потреб людини. Тому, де б ми не були, який би предмет не вивчали, в якій би галузі не працювали – скрізь потрібні знання з математики.

        Істинність цієї тези  довели учні 5-А та 6-Б класів. Вони підготували проєкти з тем; «Загадковий світ пропорцій»(6 кл) та «Дроби в нашому житті»(5кл).

Над проєктами працювали індивідуально, у парах, у групах і у співпраці з батьками.

  Дякую моїм юним дослідникам за роботу та їхнім помічникам - батькам.

Зоя Мосійчук



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень