Педагогіка партнерства через проєктну діяльність
Педагогіка партнерства через проєктну діяльність
Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули НУШ.В її основі– спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
Стосунки партнерства складаються там, де діти і дорослі об’єднані спільними
поглядами і прагненнями. Одним із способів реалізації такого партнерства є проєктна діяльність. Метод проєктів — це освітня технологія, яка спрямована на здобуття учнями нових знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних вмінь та навичок через пошукову та творчу діяльність. Завдяки спільній роботі діти засвоюють норми поведінки, взаєморозуміння, повагу по відношенню до однолітків, до старших.
Як відомо, математика виникла з практичних потреб людини. Тому, де б ми не були, який би предмет не вивчали, в якій би галузі не працювали – скрізь потрібні знання з математики.
Істинність цієї тези довели учні 5-А та 6-Б класів. Вони підготували проєкти з тем; «Загадковий світ пропорцій»(6 кл) та «Дроби в нашому житті»(5кл).
Над проєктами працювали індивідуально, у парах, у групах і у співпраці з батьками.
Дякую моїм юним дослідникам за роботу та їхнім помічникам - батькам.
Зоя Мосійчук