Вчитель року.
У рамках престижного конкурсу "Вчитель року" у номінаціях зарубіжна література, історія, хімія, технології/трудове навчання в нашому ліцеї пройшли захоплюючі творчі уроки, які стали справжнім джерелом натхнення для учнів і колег. Учасники конкурсу демонстрували інноваційні підходи до викладання, перетворюючи звичайні уроки на інтерактивні й незабутні події.
На уроці зарубіжної літератури у 5 класі (вчитель Сухолейстер Л.О.), присвяченому твору Оскара Вайльда "Хлопчик-зірка", учні поринули у чарівний світ казки, розмірковуючи про моральні цінності, справедливість і силу змін, які можливі завдяки доброті та щирому каяттю.
На занятті з позакласного читання учні 8 класу(вчитель Ковальчук Н.С.) захоплено обговорювали роман Барбари Космовської "Буба", аналізуючи стосунки в родині, внутрішній світ підлітка та важливість самопізнання в процесі дорослішання.
На уроці «Досліджую історію і суспільство» в 6 класі (вчитель Дячук І.В.)учні здійснили подорож, досліджуючи природно-географічні умови Давньої Греції, дізнаючись, як гірські ландшафти, теплий клімат і багате на узбережжя море визначали основні заняття населення – землеробство, рибальство, мореплавство та торгівлю.
На уроці історії дев’ятикласники (вчитель Пащук О.С.)дізналися про ліквідацію кріпацтва та реформи ХІХ століття, обговорили їхні причини, значення для селян і наслідки для суспільства, а також провели паралелі з сучасними поняттями прав людини та свободи.
На уроці хімії у 7 класі ( Вчитель Сало О.П.)дізналися, що складні речовини утворюються з атомів двох або більше елементів.
На уроці трудового навчання у 6 класі (вчитель Стецюк В.С.) учні презентували свої проєкти, демонструючи творчість і практичні навички.
На уроці трудового навчання учні 5 класу( вчитель Величко Л.С.) змагалися в командах, пригадували як готували проєкти, демонструючи креативність і навички роботи.
На уроці трудового навчання у 8 класі ( вчитель Шевчук П.М.) учні вивчали будову токарського верстата та правила безпечної роботи з ним,виконували практичну роботу
Кожен урок був унікальним, характеризувався інтерактивністю, орієнтацією на учня та використанням сучасних методів навчання.
Такі уроки не лише продемонстрували професіоналізм педагогів, але й надихнули учнів до активного навчання. Атмосфера уроків була наповнена творчістю, енергією та новими ідеями, що вкотре підтвердило, що сучасний учитель – це не лише джерело знань, а й партнер у пізнанні світу.
Конкурс "Вчитель року" став чудовою нагодою для вчителів поділитися своїм досвідом і здобути нові підходи для викладання. Усі учасники довели, що творчий підхід до навчання – це ключ до успішного майбутнього освіти!