Філологи Дубенського ліцею №7 впевнено тримають руку на методичному пульсі освіти 21 століття.
Професія педагога потребує постійного самовдосконалення і пошуку не тільки ефективних, а й сучасних форм роботи. Саме тому учасники МО вчителів-філологів Дубенського ліцею №7, обмінюючись досвідом у "Колі освітянської взаємодопомоги", уклали свій "Фаховий нотатник", у якому, власне, і запропонували такі форми навчання.
Для роботи за стандартами НУШ у 5 - 6 класі вчителька Світлана Горбачук упорядкувала путівник "ДопомагайКо", де зібрано різні види вправ, які діти виконують як на уроках, так і вдома.
Учитель Ганна Матвійчук активно використовує творчу майстерку "Візуалізація слова" та онлайн-мандрівки на уроках за програмою НУШ.
Кроссенс і пантбук на уроках - прикметна ознака професійного стилю роботи Іванни Заблоцької.
Вдало і систематично впроваджує в навчальну діяльність учнів сучасну технологію "Гронування" та створення реклами твору Надія Бережко.
Учитель Людмила Сухолейстер осучаснює урок зарубіжної літератури проєктною діяльністю та, за можливості, ліпленням з пластиліну казкових персонажів.
Заохочення призами за виконані завдання із "Чарівної скриньки" - новинка в роботі Наталії Ковальчук.
Філологи Дубенського ліцею №7 впевнено тримають руку на методичному пульсі освіти 21 століття.