Допитливий мандрівник у часі: уявний репортаж, розповідь про повсякденне життя в Давньому Сході
На нашому уроці «Досліджуємо історію та суспільство» в 6-А класі ми поринули в атмосферу давніх цивілізацій Сходу – від пірамід Єгипту до храмів Месопотамії! Учні стали своєрідними "репортерами в часі" і створили уявний репортаж ,розповідь про життя різних верств населення – правителів, жерців, воїнів, ремісників і селян.
🔎 Що ми дізналися?
- Як фараони приймали важливі рішення і проводили обряди для збереження порядку в державі.
- Чому жерці вважалися носіями мудрості та як їхні знання впливали на життя всієї спільноти.
- Яке значення для суспільства мали воїни та охоронці, і як вони захищали свою батьківщину.
- Чим займалися ремісники та селяни, які саме вони створювали предмети, як торгували.
Проєкт дозволив учням не лише дізнатися більше про життя в давнину, але й спробувати передати його у вигляді "репортажу",проєктів – як сучасні журналісти, які відкривають незвідане. Кожен з учнів зміг проявити креативність, уявляючи себе репортером у різних частинах світу, і поділитися своїм баченням давньої історії з однокласниками.
Такі проєкти не тільки розширюють знання, а й розвивають здатність учнів аналізувати, уявляти і створювати власні інтерпретації історичних подій.
Вчитель Дячук І.В.