A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубенський ліцей №7
Дубенської міської ради
Рівненської області

Творчість учнів 2-А класу

Дата: 23.10.2023 08:24
Кількість переглядів: 28

Як почуваються сьогодні діти? Що їх хвилює? Про що думають і як це проживають?

У теперішній час, мабуть, усі ми, а не лише діти, потребуємо психологічної підтримки. Одним із варіантів є використання арт-терапевтичних технік.

От і ми із ліцеїстами 2 - А класу спробували малювати нейрохвилі.

Що ж це таке?

Малювання - це один із способів ведення діалогу із самим собою, з іншими людьми, із Всесвітом. Дитина, бачачи на власні очі, як змінюється під її рукою символ, змінює уявлення і про ситуацію, яку обдумувала під час малювання, знаходячи вирішення певних проблем. За допомогою малювання нейрографічними хвилями можна намалювати все, створити модель відносин, зобразити мрію, примирити найгостріші протиріччя.

Ви є автором свого життя!

Нейрохвиля - головний актив цього малювання, це проєкція думки на аркуш. Лінія унікальна, її неможливо повторити, оскільки вмикається незадіяний потенціал мозку. Така лінія максимально схожа на лінії в природі, а в природі ніщо не повторюється.

Нейрохвиля має дві особливості:

1. Вона не схожа сама на себе на кожному етапі руху.

2. Ми ведемо хвилю туди, де не очікуємо її побачити. Вона ніби каже: "Є мислення, нема стереотипу".

Таким чином створюємо нові нейронні зв'язки, налаштовуючи мозок на актуальне мислення, мобілізуючи психічний потенціал. Чим більше ліній, тим міцніші нейронні зв'язки і тим більше енергії залучається для досягнення мети. Як влучно підмітила одна дівчинка: "Малюйте лінії так, як малюють малі діти".

Обов'язковим є заокруглення кутів на усіх перетинах ліній. Таким чином ми ніби робимо перетин безпечним, конфлікт зникає. Цим ми задіюємо підсвідомість у вирішення теми, на яку малюємо.

Тема - це завдання, яке треба вирішити. Ми малювали на тему "Успішне навчання". Можна обирати будь-яку тему, яка хвилює, є актуальною і важливою.

Тоді починаємо зафарбовувати, як нам хочеться. Працюємо маркерами або фломастерами.

Коли на місці серйозної теми раптом ви створюєте красу, гармонію, то і проблеми, які є в цій темі, прагнуть до гармонійного вирішення.

Дітям дуже сподобалась така діяльність, бо цікавились, коли ще будемо так малювати. Зрозуміло, що вони не могли осягнути всієї суті даної діяльності. Але розслабились і насолоджуватись процесом, при цьому старанно дотримуючись умов. Особливий захват вони відчули від створених власноруч "шедеврів"!



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень