Сто уроків математики...
Сто уроків математики - так багато і зовсім мало. Сто уроків математики можуть змінити життя школяра й допомогти йому стати успішним у будь-якій сфері діяльності. Адже кожен урок - це можливість стати кращим у розумінні світу та розвитку власного потенціалу.
Формування математичної компетентності дає широкі можливості для інтелектуального виховання дитини, бо розвиває логічне та критичне мислення, уяву, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. А це універсальні навички, які знадобляться у будь-якій професії.
Нині навчання в Україні переривається через повітряні тривоги, через карантинні обмеження. Тож кожен урок вартий того, щоб бути яскравим та ефективним. І достатньо однієї цікавинки, щоб бажання наших учнів навчатися зростало.
Такою цікавинкою - сюрпризом для моїх п’ятикласників став 100-й урок математики у «Математичному кафе» за темою «Звичайні дроби». Впродовж уроку мої учні довідались про те, на скільки тісно пов'язані між собою такі, на перший погляд, далекі речі, як математика і дроби, з повсякденними речами. Як у справжньому кафе, ми «почули» дроби у музиці, показали їхнє застосування у кулінарії. Під час роботи у групах, діти під керівництвом шефів та су-шефів «готували» улюблені страви : піцу,бургери, шаурму та тірамісу. Після святкового обіду – фотосесія. А щоб фото було красивим -знову допомогла інформація про застосування дробів у фотомистецтві. Святкова атмосфера сприяла успішній роботі над задачами і вправами. Урок промайнув дуже швидко, і за відгуками дітей, дуже цікаво та весело.