ГЛИНОТЕРАПІЯ
ГЛИНОТЕРАПІЯ ("ПЛАСТИЛІНОТЕРАПІЯ" у 2 - А Дубенського ліцею №7) являє собою напрямок арт-терапії, який передбачає роботу з пластичними матеріалами.
Потенціал такої роботи спрямований на розвиток емоційного інтелекту, формування нових переживань, подолання травматичного досвіду та усвідомлення власних емоційних станів.
Глинотерапію рекомендують про труднощах в емоційному розвитку, стресі, депресії, конфліктних стосунках чи ситуаціях, почутті самотності, підвищеній тривожності, страхах, фобіях, низькому рівні самоконтролю, при переживанні втрати, горя тощо.
Пластичний матеріал допомагає легко і без напруги вивільнити переживання, надаючи їм певної форми. Застосування глино/"пластилінотерапії" з дітьми/дорослими забезпечує появу позитивних емоцій, компенсує брак сенсорного досвіду, розвиває дрібну моторику, допомагає подолати апатію та безінціативність, сформувати активну життєву позицію, знімає бар'єри стосовно страху самовираження, підсилює переконання у власній успішності)))
Робота з глиною/пластиліном включає в себе кілька рівнів. Перший етап - це знайомство з глиною, розігрів. Потрібно максимально відчути її на дотик, розім' яти, кидати її, рвати на шматки, не виліплюючи нічого конкретного.
Наступний етап передбачає створення конкретних форм і об'єктів, що несуть у собі смислове навантаження.
Вищим етапом є створення сюжетів, ландшафтів, образів тощо.
Остання наша пластилінова творчість з другокласниками - барельєф "Зима".
Займаючись із дитиною з особливими освітніми потребами, ми полюбляємо користуватись "легким" пластиліном завдяки його характеристикам. Ліпимо все: букви, цифри, іграшки, овочі, фрукти, ялинкові прикраси і т.д.
Як би не називати цей процес, однозначно, що діти (думаю, і дорослі теж) його дуже люблять! Тож слідкуймо, щоб пластилін не закінчувався